Followers

Thursday, October 29, 2009

My Simple Profile

Assalamualaikum...!!!
Salam Sejahtera...

Hari Ini Saya Akan Ceritakan Serba Sedikit Tentang Diri Ini & Bagaimana Saya Terlibat Dengan Dunia Fotografi.

Syukur Pada Ilahi Kerana Sehingga Hari Ini Saya Masih Berada Dibumi Sementara.
Alhamdulillah. Selawat & Salam Keatas Baginda Nabi Junjungan. AMIN.

Saya Dilahirkan Dari Keluarga Yang Sederhana.
Saya Anak Ke-2 Dari 7 Orang Adik Beradik. 5 Orang Lelaki & 2 Perempuan.

Saya Belajar Dalam Bidang Computer Sains & Information Technology Di Salah Sebuah Kolej Di Ibu Kota.

Saya Minat IT Sebab Abang Saya Amin Seorang Graphic Designer. Banyak Tunjuk Ajar Beliau Yang Telah Saya Pelajari. Secara Tak Langsung Minat Tue Datang.

No comments:

ORDER/BOOKING FORM

Nama:
Nama Pasangan:
E-mel:
H/P No:
Memerlukan Perkhidmatan: Fotografi
Videografi
Kad Kahwin
Bisnes Kad
Bunting
Catering
Andaman
PA System
Wedding Planner
Alamat/Lokasi Majlis:
Tarikh Majlis:
Jenis Majlis: Pertunangan
Akad Nikah
Malam Berinai
Persandingan
Outdoor
Event
Lain-lain
Pakej Pilihan: Sticky Album
Story Album
Sticky & Story Album
Anggaran Bajet:
Catatan Tambahan:

This form powered by Freedback